
HUSK AT ta’ muleposen med til afdelingsmødet.
Så har du styr på dine papirer.
Der vil være notespapir og kuglepenne ved bordet du sætter dig ved – PÅ GENSYN 😊
FREDAG den 9. maj 2025
kl. 17.30 i FÆLLESHUSET
i festsalen på 1. etage, indgang via trappen i gavlen
Indkaldelsen har du fået i din e-Boks i slutningen af marts måned.
Læs om den efterfølgende spisning længere nede. Her kan du også tilmelde dig.

Du kan læse alle dokumenter vedrørende afdelingsmødet herunder ⬇️ i takt med de udgives:
Hvad er et ordinært afdelingsmøde?
Dagsorden – Beretning – Budget – Forslag og så videre . . .
Læs mere her
DAGSORDEN
- Valg af dirigent
- Fremlæggelse af beretning for perioden siden sidste møde
- Godkendelse af driftsbudget for det kommende år
- Behandling af eventuelt indkomne forslag
- Valg af afdelingsbestyrelsesmedlemmer og suppleanter for disse. På valg er Hans Sejr Stentoft og Gunna Tirstrup. Begge modtager genvalg.
- Eventuelt

SPISNING
Efter afdelingsmødet er der Fællesspisning i caféen. Der vil være frisk smørrebrød samt vegetar- og veganretter (efter ønske) og selvfølgelig vand, øl og vin. Kaffe og lidt sødt til slutte af med.
Du skal tilmelde dig til spisningen senest den 5. maj på mail til a5303@aabnet.dk eller en SMS til 6090 4835 (Gunna) med følgende oplysninger:
• Navn • adresse • antal spisende personer • ønske om vegetar/vegansk mad • Kommentarer (allergener, glutenfri mv.)
NB: For at deltage i spisning skal du have deltaget i afdelingsmødet.